Comezou 2025 e na primeira quincena de xaneiro, os deputados ourensáns do GPP, Celso Delgado, Ana Vázquez e Rosa Quintana e as deputadas leonesas Ester Muñoz de la Iglesia e Silvia Franco retomaron as súas iniciativas para impulsar a execución dos tramos da autovía A-76 entre O Barco de Valdeorras e Ponferrada.
Esta insistencia fundaméntase na obrigación que recae en represéntelos políticos de Ourense e de León de reivindicar as moitas necesidades que teñen estas provincias en materia de infraestruturas viarias, que demandan sobre todo os valdeorreses e bercianos.
Desde xullo de 2018 está á fronte do Goberno de España, Pedro Sánchez e polo seu Ministerio de Transportes xa pasaron tres ministros, José Luis Ábalos, Raquel Sánchez e Óscar Puente, Todos eles, neste período de máis de seis anos e medio foron incapaces e faltoulles a vontade de licitar as obras dalgún destes tres tramos da A-76.
Pola contra, asistimos a continuas dilacións e a un deliberado abandono de trámites nos proxectos dos dous tramos que van desde O Barco de Valdeorras ata Requejo.
E no caso do tramo Villamartín da Abadía e Requejo, os responsables gobernamentais incumpriron expresos compromisos de licitación das obras, que eran: primeiro a finais de 2023 e logo a finais de 2024, así o aseverou Óscar Puente.
Ao noso xuízo este comportamento constitúe un desprezo enorme a bercianos e valdeorreses que desde logo non llo merecen.
Por todo iso, os cinco deputados populares rexistraron no Congreso o pasado día 14 estas preguntas (anexamos a esta nota o escaneo do seu texto completo):
Tramo entre Villamartín da Abadía e Requejo
Cales son os motivos polos que os máis altos responsables do Ministerio de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana, o actual ministro, o actual secretario de Estado e o anterior secretario xeral de infraestruturas incumprisen as súas expresos compromisos de licitación primeiro a finais de 2023 e logo a finais de 2024 das obras do primeiro tramo da A-76 (Ourense-Ponferrada) entre Villamartín da Abadía e Requejo?
En que mes de 2025 comprométese o Ministerio de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana a aprobar o proxecto de construción do primeiro tramo da autovía A-76 (Ourense-Ponferrada) entre Villamartín da Abadía e Requejo?
En que mes de 2025 comprométese o Ministerio de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana a licitar as obras do primeiro tramo da autovía A-76 (Ourense-Ponferrada) entre Villamartín da Abadía e Requejo?
No anteproxecto de orzamentos xerais do Estado para 2025 que o Goberno socialista afirma estar a traballar inclúense partidas suficientes para impulsar as obras do primeiro tramo da autovía A-76 (Ourense-Ponferrada) entre Villamartín da Abadía e Requejo?
Tramo entre Requejo e A Veiga de Cascallá
Despois de máis cinco anos de atraso, en que data de 2025 aprobarase o proxecto de trazado e de construción do tramo Requejo – A Veiga de Cascallá da Autovía A-76 Ponferrada-Ourense, que o Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible contratou en abril de 2018?
A que se debe a tramitación polo Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible dunha modificación do contrato de servizos para a redacción do Proxecto do tramo Requejo-A Veiga de Cascallá da Autovía A-76 Ponferrada-Ourense?
En que data foi aprobada polo Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible unha modificación do contrato de servizos para a redacción do Proxecto do tramo Requejo-A Veiga de Cascallá da Autovía A-76 Ponferrada-Ourense?
Tramo entre A Veiga de Cascallá e O Barco de Valdeorras
Despois de máis de sete anos de atraso desde a aprobación do proxecto de trazado, en que mes de 2025 aprobarase o proxecto de construción do tramo O Barco- A Veiga de Cascallá da Autovía A-76 Ponferrada-Ourense, que o Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible encomendou a INECO a finais de 2014?
Licitará en 2025 o Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible as obras do tramo O Barco-A Veiga de Cascallá da Autovía A-76 Ponferrada-Ourense?