Home A Coruña A alcaldesa presenta Compostela en Fitur como un destino para “desacelerar e...

A alcaldesa presenta Compostela en Fitur como un destino para “desacelerar e conectar”

- Anuncio -

A concelleira de Turismo, Míriam Louzao, presentou o vídeo da campaña “Compostela con Tempo. Santiago con todo”, co que comeza unha campaña na que o longo do ano iranse descubrindo novos “episodios”.

A concelleira, Míriam Louzao, e a xerente de Santiago Turismo, Flavia Ramil recolleron esta mañá o 2º premio á ‘mellor visibilidade de destino SICTED en medios’ para Compostela
Intervención da alcaldesa durante a presentación


A concelleira, Míriam Louzao, e a xerente de Santiago Turismo, Flavia Ramil recolleron esta mañá o 2º premio á ‘mellor visibilidade de destino SICTED en medios’ para Compostela
Intervención da alcaldesa durante a presentación

A alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, e a concelleira de Turismo, Míriam Louzao, presentaron hoxe en Fitur a nova campaña para promocionar Compostela como destino turístico, que está concebida como unha campaña de longa duración que contará con diversas fases e que parte da idea de que “o tempo é o futuro do turismo de calidade”, segundo sinalou a rexedora.

Goretti Sanmartín lembrou os importantes datos de demanda turística dos anos 2023 e 2024, que superaron incluso os datos do último Ano Santo 2022, amosando que o atractivo turístico da cidade vai máis alá do fenómeno Xacobeo. Neste contexto de consolidación de Compostela como destino maduro, destacou que é preciso levar a cabo un cambio do modelo turístico.

Este cambio do modelo turístico pode resumirse en dúas ideas: “desacelerar” e “conectar”. Desacelerar, para que os números deixen de contar simplemente cantidades que crecen ano a ano e pasen a medir otras variables de maior valor, como a estadía media. E conectar, para desmarcarse das visitas apresuradas, que simplemente buscan unha colección de lugares fotografiados.

A partires desta ideas, elaborouse a campaña “Compostela con Tempo. Santiago con todo”, pensada precisamente para dirixirse a un tipo de persoa viaxeira, que planifica as súas viaxes para coñecer os destinos en profundidade, a través da súa cultura e identidade, indo máis alá desa búsqueda de estereotipos.

Neste marco, a alcadesa destacou que “Compostela con tempo. Santiago con todo” non é só unha campaña, senón que é unha declaración de principios que sintetiza o posicionamento de Compostela como destino preocupado por cuestións como o turismo de calidade e sustentable, a ampliación da estadía media das persoas que nos visitan, a desestacionalización ao longo do ano e a descentralización por todo o termo municipal.

Pola súa banda, a concelleira de Turismo, apuntou que, entre os desafíos que implica o cambio do modelo turístico, está tamén o cambio no xeito de comunicar dende os destinos. Así, lembrou que o ano pasado presentouse tamén en Fitur a campaña Fráxil, unha campaña de concienciación que tiña como obxectivo traballar por un modelo turístico de calidade no que se harmonicen os fluxos turísticos e a vida cotiá da veciñanza.

Míriam Louzao explicou que o turismo que se busca dende Compostela leva o selo da planificación, do coñecemento, da posta en valor da singularidade de cada lugar, e da cultura e identidade locais. Así, a campaña “Compostela con tempo. Santiago con todo”, que sigue nesa liña da búsqueda dun sistema harmónico entre persoas que visitan a cidade e veciñanza, fai referencia a idea de que se veña a Compostela con calma para coñecer o amplo abano de posibilidades que ofrece a cidade.

A concelleira tamén precisou que esta campaña non se reduce á presentación dun vídeo en Fitur, senón que vai moito máis alá. A idea é desenvolver unha campaña de longa duración con diferentes “episodios” en distintos momentos do ano para ir consolidando a mensaxe que se quere lanzar dende Compostela como destino turístico.

Relacionadas

O Concello de San Sadurniño negocia en Madrid apoio económico para novas actuacións no...

0
O alcalde de San Sadurniño e máis a concelleira de Cultura participan estes días en FITUR nas actividades promocionais do Xeoparque de Cabo Ortegal...

A Ría da Estrela presenta en FITUR un novo concepto de ruta xacobea: o...

0
Santiago Freira destaca que esta ruta “recupera a tradición da Ría de Muros Noia como Portus Apostoli” e “pon en valor un destino que...

Belén do Campo presenta en Fitur o Camiño Marítimo da Ría de Muros-Noia como...

0
A delegada territorial da Xunta participou na presentación de El Camino Marítimo de la Ría de Muros Noia, organizada polo xeodestino ría de Muros...

Ribeira estivo representada no pleno da rede Innpulso o pasado martes en Madrid

0
O segundo tenente de alcalde, Francisco Suárez-Puerta está en Madrid asistindo a Fitur como concelleiro de Turismo e o pasado martes como concelleiro de...

García Seoane traslada aos veciños de Oleiros o custo das fugas de auga que...

0
Boa parte das perdas de auga teñen como orixe a negativa do alcalde para actualizar unha rede de saneamento municipal obsoleta É un secreto a...

O Goberno municipal elevará ao Pleno ordinario a súa proposta para destinar os fondos...

0
A maior parte serían para o financiamento do gasto corrente e quedarían definidos, tamén, os proxectos de investimento a executar a través do POS+...

Publicacións Relacionadas