O Concello de Ponteareas informa de que a Fiscalía de Área de Vigo vén de notificar a resolución relativa á denuncia presentada pola CIG o pasado 24 de outubro na que solicitaban a investigación por vía penal da intervención do Concello no expediente do SAF concluíndo as dilixencias sen apreciar indicios de ilícito penal nin posibilidade de recurso.
O Goberno municipal valora esta decisión como unha confirmación do rigor e da legalidade coa que se actuou en todo momento. A documentación analizada pola Fiscalía recolle expresamente que:
“La documentación remitida pone de manifiesto que por parte del Concello se desarrolló una actividad de vigilancia del adecuado cumplimiento del contrato suscrito, con distintos requerimientos de documentación a la empresa adjudicataria y de enmienda de posibles incumplimientos de los pliegos técnicos, administrativos y normativa reguladora. Se pone de manifiesto que por el Concello se incoó expediente sancionador por el retraso en la subsanación de defectos por la empresa adjudicataria (exp. 5291/2024).
Desde que la prestación del servicio comenzó el 14 de abril de 2025 se realizaron requerimientos por parte del Concello y una visita de inspección por los Servizos Sociais da Xunta de Galicia. La persistencia en los defectos en la ejecución del contrato determinó que el Concello solicitara de la Consellería de Política Social la suspensión de un servicio por alto riesgo en la protección de la salud de los trabajadores. El Servizo de Traballo Social municipal emite informe sobre la situación del servicio que anticipa la comunicación realizada por los denunciantes, por lo que se pone de manifiesto que el Concello ya estaba actuando sobre el objeto de las solicitudes, sin que se pueda apreciar una conducta omisiva prevaricadora, sino un intento de encauzar la actuación de la adjudicataria a las exigencias de los pliegos de condiciones y del contenido del contrato suscrito.”
Por todo isto a Fiscalía acorda: “o arquivo destas dilixencias de investigación penal por non apreciarse que presente caracteres de delito”.
O exposto, tal e como recolle a propia Fiscalía, evidencian que o Concello actuou con dilixencia, supervisión e responsabilidade, desmentindo as acusacións falsas vertidas pola CIG e confirmando que non existiu conduta omisiva nin indicio algún de prevaricación.
O Concello de Ponteareas reitera o seu compromiso coa transparencia, o bo goberno e a defensa dos intereses da veciñanza, e lamenta que se utilicen canles xudiciais para cuestionar actuacións municipais plenamente axustadas á legalidade.



