Home Pontevedra Campo Lameiro A Abanca garante o servizo bancario presencial en Campo Lameiro con carácter...

A Abanca garante o servizo bancario presencial en Campo Lameiro con carácter indefinido cunha unidade móbil 3 días á semana e os días de feira

- Anuncio -

A entidade crediticia comprométese tamén a manter operativo un caixeiro automático de última xeración con todas as súas funcións activadas e un sistema operativo intiuitivo de fácil manexo para persoas maiores e os menos familiarizados coa tecnoloxía.

Campo Lameiro terá servizos bancarios de ABANCA tres días á semana (martes, mércores e xoves e os 4 e 20 de cada mes coincidindo cos días de Feira) cunha unidade bancaria móbil, ademais dun Caixeiro Automático de última xeración con todas as súas funcións activadas e un sistema operativo de fácil manexo para persoas maiores e os menos familiarizados coa tecnoloxía, segundo confirmaron esta mañá ao alcalde, Carlos Costa, directivos Territoriais da Entidade.

A recuperación destes servizos farase de maneira gradual e así o venres 24 de setembro entrará en funcionamento o novo Caixeiro Automático de última xeración con todas as aplicacións activadas, o 5 de outubro comezará a operar a Unidade Móbil Bancaria e a atención ás feiras terá lugar a partir do mes de novembro.

ABANCA garante que este novo servizo presencial en Campo Lameiro terá un carácter indefinido no tempo e prestarase 3 días á semana e os días 4 e 20 de cada mes. O horario de atención ao público será de 9 a 14 horas de maneira ininterrompida os martes e os xoves e os mércores será pola tarde de 17 a 19 horas. Os días de Feira será pola mañá, de 9 a 14 horas.

Así, coa unidade bancaria móbil e o Caixeiro, os veciños de Campo Lameiro teñen á súa disposición un servizo que permite realizar de forma cómoda e segura as operacións máis necesarias e frecuentes na operatoria diaria: retirada e ingreso de efectivo, pago de recibos e impostos con tarxeta ou caderno, transferencias e traspasos, solicitude de movementos, etc.

O Caixeiro de Campo Lameiro será mellorado cun menú que facilita o seu uso polas persoas maiores e polos menos familiarizados coa tecnoloxía. Ademais, durante as primeiras semanas ABANCA reforza o servizo de apoio cunha persoa para facilitar o seu uso para todas as persoas que o necesiten. Nesta tarefa contará co valioso apoio do Concello.

Relacionadas

Rafa Domínguez enxalza o papel pioneiro de Balbino de las Fuentes durante a presentación...

0
O vicepresidente da Deputación de Pontevedra, Rafa Domínguez, acaba de participar no Museo de Pontevedra na presentación do libro “Fuentes Mora. La radio en...

III Encontro de Igualdade da provincia de Pontevedra

0
Os Comandos Cova de Cova Terreña e Rochas Violetas do IES Primeiro de Marzo uníronse nesta xornada moderada por Chus Oliveira, recoñecida figura en...

Smart Mobility Marín: unha aplicación para consultar en tempo real a ocupación dos aparcadoiros...

0
A App pode descargarse nos móbiles e é un dos piares do proxecto Smart Citie, que se financiou a través de Marín Dusi, e...

O Concello inicia unha campaña que busca potenciar o dinamismo do comercio local no...

0
O Concello inicia unha campaña que busca potenciar o dinamismo do comercio local no marco da celebración do Día da Nai. Para iso, puxo...

O Concello de Marín celebra o Día das Letras Galegas con actividades durante todo...

0
Marín quere aproveitar o Día das Letras Galegas, celebrándoo ao longo do mes coa programación de distintas actividades.  O Concello de Marín programou unha axenda...

Unanimidade na Deputación para esixir ao Goberno central a busca de solucións para a...

0
O pleno aproba prorrogar o servizo de limpeza dos centros provinciais, a poxa para as 14 parcelas libres do polígono de Barro, confirmar a...

Publicacións Relacionadas