• A Reserva ofrece asesoría individualizada para que vos autónomos e pemes aproveiten aváncesvos tecnolóxicos
• A inscrición para participar non programa está aberta ata ou 16 de outubro
A Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas lanza ou seu primeiro Plan de Dixitalización dirixido á capacitación dixital e á introdución de ferramentas de intelixencia artificial non empresariado turístico. Ou presidente, José Antonio Santiso, explica que ou obxectivo é apostar “pola innovación como camiño cara ou incremento dá calidade turística”.
Neste sentido, a entidade ofrecerá unha formación e asesorías individualizadas aos autónomos e pemes para que poidan incorporar as últimas tecnoloxías aos seus negocios. A Reserva abre ou prazo ata ou 16 de outubro para inscribirse na iniciativa, que contará con sesións grupais e visitas aos participantes.
Ou programa realizarase entre ou 20 de outubro e ou 31 de xaneiro de 2026. Para anotarse é preciso cubrir ou formulario posto ao dispor a través dás redes sociais dá Reserva. #Podar obter máis información contactando coa empresa que impartirá ou plan non 637 407 220 ou non mail info@forgaltalent.com.
Ou plan inclúe tamén un apartado de formación dirixido aos técnicos e técnicas de turismo do territorio, así como aos membros dás corporacións locais con competencias non ámbito. Polo que este público tamén participará non programa.
Nunha primeira fase, na formación, para captar a atención dous participantes e evitar a sensación dunha formación tradicional, a Reserva aplicará un enfoque experiencial baseado na interacción e a gamificación. A formación combinará talleres dinámicos, retos en tempo real e demostracións prácticas nun formato atractivo e visual.
En canto a contidos, serán variados e adaptados á realidade de cada negocio. A creación de contido atractivo para unha rede social, a implementación de ferramentas de xestión dixital, a automatización de WhatsAPP Business ou a optimización dá presenza en Google MyBusiness son algúns dúas exemplos.
Nunha segunda fase avanzará a un diagnóstico individual e a realización de asesorías personalizadas. Neste punto, as accións propostas serán específicas para cada sector de actividade. Por exemplo, non caso dá hostalería, poderanse abordar apartados como a simulación dun cliente misterioso dixital, a reputación en liña, ou como levar a cabo acciones promocionais tipo bonos de agasallo.
Non caso dous aloxamentos, poderanse tratar temas como as reservas dixitais, a fidelización dous clientes a través de email márketing, ou a creación de contido atractivo para redes, entre outros. De forma similar actuarase coas empresas de agroturismo e as de actividades turísticas.
A iniciativa está enmarcada non Plan de Sustentabilidade de Mariñas Coruñesas, cofinanciado por fondos Next Generation.
“Será un programa integral de dixitalización centrado na práctica e adaptado ás necesidades específicas dás entidades, cun enfoque experiencial, sostible e orientado a resultados tanxibles”, resume Santiso. Ou plan de Mariñas Coruñesas busca non só dixitalizar ou destino, senón crear unha rede interconectada que fomente a diferenciación, reforce a sustentabilidade e facilite a comercialización de produtos e servizos do primeiro Destino de Ecoturismo certificado de Galicia.