Home A Coruña O Concello de Miño resolve máis de 400 incidencias a través da...

O Concello de Miño resolve máis de 400 incidencias a través da canle de comunicación móbil ‘Liña Verde’

- Anuncio -

• O servizo de participación cidadá comezou a funcionar no municipio a principios deste ano.

• O seu principal obxectivo é que os veciños poidan enviar avisos sobre danos ou outras cuestións directamente ao Concello para axilizar os trámites de resolución e recibir avisos e noticias de todo tipo.

O Concello de Miño ha resolvido no últimos seis meses máis de 400 incidencias no municipio grazas á canle de comunicación móbil ‘Liña Verde’. Este servizo de participación cidadá ofrece aos veciños a posibilidade de enviar avisos e comunicarse directamente co Concello para axilizar os trámites de resolución.

Desde a súa implantación en Miño en febreiro do 2021, ‘Liña Verde’ rexistrou un total de 668 incidencias das cales o 60%, 403, foron xa solucionadas. A maioría refírense a cuestións relacionadas coa iluminación pública, beirarrúas, viarias, sinalización, caídas de árbores ou mobiliario urbano, entre outras.

O goberno local trasladou a súa “enorme satisfacción pola evolución e ou progreso acadado na conservación do termo municipal grazas a este servizo, aínda que agardamos ir mellorando aínda máis”. Neste sentido, “a enorme participación veciñal demostra a implicación dá xente do concello por manter non mellor estado posible todos vos espazos públicos”, sinalou.

Lembramos que para utilizar o servizo é necesario descargar a app gratuíta ‘Liña Verde’ nun dispositivo móbil, dispoñible tanto en Google Play ou APP Store para sistemas operativos Android e iOS. Posteriormente, débese indicar o municipio sobre o que se quere comunicar a incidencia.

Unha vez trasladado o aviso, o persoal do Concello ou as empresas responsables dos distintos servizos reciben a notificación e o cidadán poderá coñecer a través do seu teléfono os avances na resolución da incidencia.

Tamén se pode acceder ao servizo a través da páxina web www.lineaverdemino.gal ou a través de contacto telefónico no 902 193 768 en horario de 8.00 horas a 17.00 horas (custo da chamada 0,07 €/ min).

Relacionadas

O servizo de axuda no fogar atendeu o ano pasado a 395 veciños e...

0
Entre dependencia e libre concorrencia prestáronse 74.566,59 horas de SAF, que tiveron un custe total de 1,6 millóns de eurosO servizo municipal de axuda...

O Concello da Pobra colabora no proxecto ESCLIMATIC que mide o impacto do cambio...

0
A cooperativa Dálle que Dálle atópase inmersa nun proxecto co obxectivo de crear unha ferramenta interactiva e intuitiva para o autodiagnóstico e a planificación...

Comeza a repoboación da Carballeira de Santa Minia coa plantación de oito novos exemplares

0
Procedentes dun viveiro de Abadín, as novas árbores teñen uns tres metros de altura e están perfectamente equilibrados entre copa e raíz, para facilitar...

O percebe de Aguiño celebra unha nova edición coincidindo co 100 aniversario da Cofradía

0
Os edís Vicente Mariño, Fernando Abraldes, Francisco Suárez-Puerta e Antía Alberte presentaron hoxe a Festa do Percebe de Aguiño xunto a Manuel Ángel Reiriz,...

O Concello de Boqueixón abre o prazo para solicitar as axudas de 400 euros...

0
As familias das crianzas nadas, acollidas ou adoptadas entre o 1 de xaneiro e o 26 de marzo teñen ata o 10 de abril...

O pleno votará a aprobación definitiva do Plan Parcial AR-S1 que pretende a creación...

0
A promotora tamén solicitou o cambio de sistema de actuación de compensación a concerto. Dous dos asuntos que serán elevados á sesión ordinaria do Pleno...

Publicacións Relacionadas