HomePontevedraPontevedraO PP de Pontevedra propón incrementar un 250% o aparcamento público e...

O PP de Pontevedra propón incrementar un 250% o aparcamento público e a zona de servizos a 45 minutos

- Anuncio -spot_img

• Domínguez urxe ao goberno local do BNG a creación dunha rede ampla de aparcadoiros disuasorios na Parda, Campolongo, Estribela, Mollavao, Monte Porreiro, Pasarón, Tafisa e Valdecorvos

• Rey denuncia os problemas de tráfico e aparcamento na Parda, un barrio en continuo crecemento e expansión coa construción de 215 novas vivendas ás que se sumarán outras 2.000 protexidas da Xunta

O presidente local e portavoz municipal do Partido Popular de Pontevedra, Rafa Domínguez, acompañado pola concelleira Beatriz Rey, propuxo varias medidas para aplicar desde o Concello para ampliar a rede de aparcamentos públicos gratuítos da cidade.

As propostas foron anunciadas no barrio da Parda, zona que Domínguez considera estratéxica para o crecemento e expansión da cidade, ademais de “presentar todos os síntomas dun problema crónico de falta de prazas de estacionamento na contorna do Centro de Saúde A Parda, Conservatorio Manuel Quiroga, Escola Infantil A Parda, Colexio Sacro Corazón, e residencias privadas”.

O líder do PP de Pontevedra adiantou que, cando se finalicen os tres edificios en construción con 215 novas vivendas, ás que se engadirán as 2.000 vivendas protexidas da Xunta de Galicia, o tráfico na Parda será aínda peor. “Como xa me temo que o goberno local do BNG non vai tomar nin unha soa medida para anticiparse, presentamos unha moción na que esiximos a ampliación da rede de aparcamentos disuasorios en puntos estratéxicos como A Parda, Campolongo, Estribela, Mollavao, Monte Porreiro, Pasarón, Tafisa ou Valdecorvos”.

A proposición do PP especifica que sería necesario incrementar un 250% o número de prazas de estacionamento gratuítas para mellorar a fluidez do tráfico, reducir os atascos e ofrecer alternativas de aparcamento próximas aos principais puntos de interese. Ademais, insta o Concello a substituír o ‘Coche de Punto’ por un modelo de transporte público funcional, que non se limite a horarios de mañá sen servizo de tardes nin fins de semana, para conectar as 15 parroquias do rural co centro urbano e os servizos esenciais da cidade.

Doutra banda, Domínguez solicitou aumentar a zona de servizos de 15 a 45 minutos fronte a “a estratexia do goberno municipal de ordenar o pintado de cada vez máis liñas amarelas sen propoñer alternativas de estacionamento”.

Ademais, o portavoz popular ha urxido a necesidade de dotar a cálea Virxinia Pereira dunha marquesiña para esperar a liña L-2 de autobús, #ante as numerosas queixas recibidas polos usuarios do transporte público que necesitan acudir, entre outros servizos, ao Centro de Saúde da Parda ou do Conservatorio Manuel Quiroga.

Noutra orde de cousas, a edil Rey denunciou a falta de accesibilidade, limpeza e mantemento “con estradas cheas de fochancas e baldosas levantadas nas beirarrúas, que supoñen unha rocha evidente de caída”. Tamén lembrou a reforma de 70.000€ do parque de Maruxa Maio “que quedou a medio facer porque se comprometeron a substituír ou valado por un que non fixese ruído” e o parque dos xulgados que o PP esixiu arranxar na modificación de crédito de xuño de 2024.

“O barrio da Parda representa máis dun 10% das rúas de Pontevedra, e vai seguir crecendo nos próximos anos. Lores non pode seguir de brazos cruzados, sen buscar solucións #ante os graves problemas de aparcamento, mentres os veciños e visitantes teñen que buscar alternativas de pago”, sentenciou Domínguez.

Publicacións Relacionadas