Home Xunta de Galicia Turismo de Galicia busca na WTM London incrementar o mercado internacional que...

Turismo de Galicia busca na WTM London incrementar o mercado internacional que xa supera o 30%

- Anuncio -

En 2023 incrementouse o 16% o número de turistas británicos, representando o 5,5% do turismo internacional da Comunidade

Turismo de Galicia está presente estes días na World Travel Market (WTM) London cunha proposta de destino diversifIcada, que busca a desestacionalización e atraer máis turismo internacional que, na actualidade, representa o 30% da demanda galega. A WTM London está considerada como unha das feiras de maior repercusión a nivel mundial na que están representados máis de 5.000 destinos.

A #WTM London abreu hoxe as súas portas e xa estamos a recibir un amplo volume de visitas. O mercado británico, quinto en visitantes e tamén en peregrinos, interésase polo noso patrimonio, a enogastronomía, o turismo urbano e a paisaxe.

A demanda para viaxar a España é cada vez maior no mercado británico, sendo Galicia un dos seus destinos predilectos polo seu patrimonio cultural, paisaxe, enogastronomía, Camiños de Santiago, turismo urbano, natureza, clima suave e a busca de experiencias distintas lonxe doutros destinos masificados. Os turistas británicos valoran sobre todo a accesibilidade ao destino, a seguridade e a boa relación calidade-prezo.

Segundo o INE, o pasado ano 2023, o mercado británico rexistrou arredor de 130.000 turistas que xeraron 930.000 mil pernoctacións en Galicia, cifras que superan nun 16% e 10%, respectivamente, os valores de 2022. Isto tradúcese nun peso do mercado británico que representa o 5,5% do total do turismo internacional da Comunidade, ocupando a quinta posición en orde de importancia por detrás de Portugal, Francia, Alemaña e Países Baixos.

Ademais, no que vai de ano, un total de 12.887 británicos fixeron o Camiño, isto é un 22,5% máis que os que o fixeron en todo o ano 2023, ocupando tamén a quinta posición por orixe internacional de peregrinos, tras EE.UU, Italia, Alemaña e Portugal.

Estratexia de promoción
Precisamente, no camiño de mellorar estas cifras atópase a participación de Galicia na WTM London, como reforzo ademais, da estratexia galega de promoción do destino en Gran Bretaña. Trátase dunha cita exclusivamente profesional que este ano alcanza a 45ª edición, na que a oferta turística galega conta cun espazo propio de 50m2 no stand de Turespaña.

Relacionadas

A Xunta, o concello de Ourense e os praceiros asinan o protocolo para o...

0
― Goberno autonómico e municipal acordan unha cofinanciación máxima de 2M€ para as obras de adecuación que sexan consensuadas, investimento para o que a...

Galicia rexistra a cifra de paro máis baixa nun outubro de toda a serie...

0
― A cifra de persoas desempregadas é de 122.214, un descenso con respecto a outubro de 2023 dun 8,35% que supera en 2,65 puntos...

A Xunta aposta por optimizar a coordinación para previr e facer fronte aos danos...

0
— O Executivo galego avalía a eficacia das medidas adoptadas para controlar a presenza da especie tralo incremento tanto dos avisos de danos como...

Mos inviste preto de 700.000 euros na recta final do ano para a mellora...

0
Ao abeiro do Plan +Provincia, o Concello optimiza 19 camiños, 2 muros de contención e acomete o saneamento para máis de 50 veciños Rematados, a...

O Xuventude crea 2024 premia os proxectos presentados na categoría de videoxogos

0
— Os creadores e creadoras recoñecidos nesta modalidade participan nun coloquio no que dan a coñecer os seus traballos — As tres propostas gañadoras proceden...

A Xunta suma o apoio da Asamblea Reional e Local Euromediterránea ás mostras de...

0
O director xeral de Relacións Exteriores e coa UE participou na sesión en Xordania, onde se abordaron cuestións como a axenda estratéxica euromediterránea, a...

Publicacións Relacionadas