Organizada en colaboración coa Universidade de Vigo, ‘Campo de sementes 2’ reúne a obra de 13 artistas, docentes e exalumnado da facultade pontevedresa
O Museo de Pontevedra inaugura este xoves unha nova exposición que reúne obra plástica de 13 artistas, docentes e exalumnado da Facultade de Belas Artes de Pontevedra, organizada en colaboración coa Universidade de Vigo. A mostra ‘Campo de sementes 2’ ábrese o 23 de novembro ás 19:30 horas e poderá visitarse ata o 28 de xaneiro de 2024 no Edificio Castelao. O seu comisario é Xosé Manuel Buxán Bran, decano da facultade.
‘Campo de sementes 2’ xunta nun mesmo espazo unha mostra representativa da diversidade de xeracións e linguaxes artísticas que se están a dar no seo da Facultade de Belas Artes de Pontevedra e, en boa medida, na arte contemporánea galega. A nómina de artistas presentes fórmana Maruxa Alonso Gago, Berta Cáccamo, Miguel Cuba, Manolo Dimas, Carlos Fer, Elena Fernández Prada, Juan Fontaíña, Xisela Franco, Carmen Lage, Teresa Pajares, Ignacio Pérez-Jofre, Lucía Romaní e Sonia Tourón Estévez.
Esta mostra forma parte dun proxecto que tivo unha primeira edición co título de ‘Mestras e mestrados’ que se puido visitar no Edificio Sarmiento deste Museo de Pontevedra entre finais de 2020 e principios de 2021. Houbo logo unha segunda mostra co título ‘Campo de sementes’ na Fundación RAC de Pontevedra entre abril e maio de 2021. E agora chega esta terceira entrega.
A obra exposta fórmana creacións dos últimos anos, coa excepción de dúas pinturas de Berta Cáccamo, artista e profesora de Belas Artes falecida en 2018. Os seus lenzos, datados en 1984 e 1986, están situados no espazo central da sala. Ao seu redor sitúanse a fotografía de Carmen Lage, as indagacións de formas e texturas de Ignacio Pérez-Jofre e Carlos Fer e as grandes composicións pictóricas de Elena Fernández Prada e Teresa Pajares.
A mestura de linguaxes artísticas asoma na instalación con vídeo e fragmentos de louza de Xisela Franco ou na instalación fotográfica de Maruxa Alonso Gago e nas pezas do proxecto ‘Do (in)visíbel ao (im)posíbel na maternidade’, de Sonia Tourón Estévez. A obra de Juan Fontaíña traballa con materiais como o granito e a cerámica. Completan a exposición os acrílicos dentro e fóra do lenzo de Lucía Romaní, a pintura figurativa de Manolo Dimas e as ilustracións dixitais sobre a relación entre publicidade e patrimonio artístico de Miguel Cuba.