· “Estamos ante un desprezo enorme aos cidadáns valdeorreses e bercianos que desde logo non se merecen este incalificable comportamento”, sinala o deputado Celso Delgado.
Finalizou 2024 e tras consultar o BOE e a páxina web do MITMA constato que unha vez máis o Goberno socialista ha incumprido os compromisos contraídos respecto da licitación das obras do primeiro tramo da autovía A-76 entre Ourense e Ponferrada.
Unha vez máis os deputados ourensáns do PP no Congreso, Ana Vázquez, Rosa Quintana e Celso Delgado lembramos estes reiterados compromisos:
O 2 de marzo de 2023, o secretario xeral de Infraestruturas, dependente do Ministerio de Transportes, Movilidad e Axenda Urbana (Mitma), Xavier Flores visitou os traballos da estrada de circunvalación do Barco de Valdeorras e atendendo a preguntas dos medios de comunicación sobre os tramos pendentes da autovía Ourense-Ponferrada respondeu: “Este ano pasaremos dos proxectos a que salga a licitación a obra do tramo Villamartín da Abadía-Requejo”. Finalizou 2023 e non se produciu a licitación das obras.
O 30 de decembro de 2023 o titular do Ministerio de Transportes e Movilidad Sostible, Óscar Puente tras visitar as obras de reconstrución do viaduto de Ou Castro, na nota de prensa engadiuse: “Así, anunciou que a finais de 2024 poderanse licitar as obras do primeiro tramo da A-76 entre Villamartín da Abadía e Requejo”
O 30 de xullo de 2024 o secretario de Estado de Transportes e Movilidad Sostible, José Antonio Santano, desmentiu ao ministro Óscar Puente e en nota de prensa “anunciou a aprobación a finais de 2024 do proxecto do primeiro tramo da A-76 entre Villamartín da Abadía e Requejo”
A realidade é que dita aprobación do proxecto de construción non consta que tivese lugar e por suposto tampouco tivo lugar a licitación.
O pasado 30 de decembro de 2024 o ministro de Transportes e Movilidad Sostible, Óscar Puente, presidiu a posta en servizo completa dos novos viadutos de Ou Castro da A-6.
Na nota de prensa difundida polo MITMA faise referencia a outros temas de mobilidade de Galicia e Castela e León, sinalándose que “as infraestruturas cohesionan territorios, ofrecen oportunidades aos cidadáns e corrixen desigualdades, tal e como sinalou o ministro.”
Pero non se cita entre esas infraestruturas de estradas cohesionadoras á A-76
https://www.transportes.gob.es/o-ministerio/salga-de-prensa/noticias/lun-30122024-1340
En todo caso, escoitado o audio das palabras do ministro Óscar Puente nese acto inaugural, houbo unha leve referencia á autovía Ourense-Ponferrada.
Foi esta: “Na A-76 seguimos mantendo o compromiso de materialización do seu primeiro tramo para conectar coa A-6”
Unha referencia pobre, sen concreción algunha de data de licitación ou da aprobación do proxecto de construción.
Agora o eufemismo utilizado por Óscar Puente é “o compromiso de materialización”, cando hai exactamente un ano, e no mesmo lugar, afirmara con precisión que “a finais de 2024 poderanse licitar as obras do primeiro tramo da A-76 entre Villamartín da Abadía e Requejo”
Estamos ante un desprezo enorme a bercianos e valdeorreses que desde logo non se merecen este incalificable comportamento.
Os deputados ourensáns do PP no Congreso seguiremos neste ano 2025 exercitando o noso labor de impulso e control ao Goberno para conseguir que finalmente se liciten as obras dese primeiro tramo entre Villamartín da Abadía-Requejo e actívense os dous restantes: O Barco-A Veiga de Cascallá e Requejo-A Veiga de Cascallá.