Home A Coruña Alternativa demanda reducir o prazo de construción das rotondas de Guísamo a...

Alternativa demanda reducir o prazo de construción das rotondas de Guísamo a ano e medio

- Anuncio -

O Ministerio de Infraestruturas permite á construtora empregar case dous anos e medio en facer a obra

O prazo de case dous anos e medio para construír dúas glorietas en Guísamo resulta a todas luces excesivo, pero así llo permitirá legalmente o estado á empresa construtora, tras rebaixar o prazo inicial, fixado en 34 meses, aos 28 actuais. Ese é o motivo polo que o grupo da Alternativa no concello de Bergondo presenta unha moción ao pleno municipal.

Fontes técnicas consultadas polo grupo municipal estiman que as obras non deberan prolongarse máis dos 18 meses, co que ese ano e medio sería tempo suficiente para soportar as molestias que inevitablemente producirán os labores de transformación da infraestrutura.

Alternativa pide ao resto dos concelleiros e concelleiras de Bergondo que o municipio solicite do Ministerio de Infraestruturas que fixe ese prazo máis acaído e realista, para minimizar no posible a operatividade e rendibilidade de tan importantes nós viarios. A prolongación no tempo dese tipo de obras resulta lesiva para a economía das empresas que utilizan a N-VI neses puntos e para as veciñas e veciños que teñen a obriga de atravesalos por necesidades da súa vida cotián.

As obras consisten en converter por fin en rotondas as interseccións entre a estrada N-VI e as que van para Ferrol e Cambre, distantes entre elas uns centos de metros. As actuais configuracións viarias da zona, moi antigas e complexas para a mobilidade actual, provocaban numerosos problemas para a seguridade viaria e incluso tiñan a consideración oficial de “treito de elevada concentración de accidentes”.

A realización da obra en si resulta moi satisfactoria, xa que se trata de nós de primeira magnitude, moi presionados polo conxunto do tráfico metropolitano e pola proximidade do polígono industrial bergondés, así como polos numerosos puntos de actividade económica na súa contorna, un espazo practicamente urbano e complexo. Simplificar a circulación automobilística con rotondas e atender a outros medios de mobilidade como a ciclista e peonil resulta un gran avance para estes puntos críticos da mobilidade do municipio.

Relacionadas

A Xunta destaca na Festa do Champiñón o potencial agrogandeiro da Comarca de Ordes

0
O conselleiro de Presidencia, Xustiza de Deportes, Diego Calvo, percorreu esta mañá acompañado do alcalde de Ordes, José Luis Martínez Sanjurjo o recinto da...

O PSOE de Santiago mobilízase en apoio a Pedro Sánchez e “contra as accións...

0
Arredor dun centenar de militantes e simpatizantes concentráronse fronte a Casa do Pobo de Compostela para amosar o seu apoio “rotundo, absoluto e sen...

O Concello de Ponteceso arrastra unha débeda de case 3 millóns de euros, máis...

0
 O goberno local puxo en marcha unha auditoría externa para analizar os servizos e prezos das facturas pendentes de 2020 a 2023  Unha...

O executivo local levará a pleno a inicios de maio uns orzamentos “sociais” que...

0
 Ao igual que no resto de cuestións de goberno, o equipo liderado por Sergio Platas abriu a fiestra de diálogo co resto de...

O Concello xestiona con Infraestruturas a construción de vivendas de protección pública, dúas melloras...

0
• A nova conselleira, María Martínez Allegue, recibiu onte ao alcalde, Valentín Calvín, e o concelleiro de Urbanismo, Medio Ambiente e Medio Rural, Jaime...

O BNG propón a circunvalación da Laxe para solucionar os problemas veciñais de convivencia...

0
O acceso á Terceira Rolda aumenta o tráfico e dificulta o paso, mesmo o peonil, nun rueiro de zonas estreitas O PXOM leva máis de...

Publicacións Relacionadas