Ofrece 24 horas de contido audiovisual coas últimas tendencias no comercio local, dixitalización e márketing de tendas, con exemplos de diferentes cidades e sectores.
Está aberto a persoas interesadas de toda España, que poden visualizalo con flexibilidade horaria, desde o seu computador, e iníciase o 20 de setembro.
A Universidade Nacional de Educación a Distancia (UNED/UNED), desde a súa sede provincial de Pontevedra e a súa Aula Universitaria de Tui, ofrece un novo curso de Extensión Universitaria con contidos prácticos para que o comercio local poida crecer na era da internet. Trátase dunha formación totalmente dixital, na que os participantes poden asistir ás clases en directo, ou ben visualizar a gravación en diferido en calquera momento que o desexen.
O curso ofrece un total de 24 horas e divídese en 8 clases por internet, que terán lugar entre o 20 de setembro e o 6 de outubro, aínda que o alumnado terá dispoñible o material para visualizalo durante varias semanas máis.
Os temas das 8 sesións tocan desde “Cambios nos consumidores e nos modelos de comercio” ou “Os puntos fortes hoxe da tenda local” a “Accións para conquistar e fidelizar aos clientes”, “Plan de márketing omnicanal do comercio” e “Como dixitalizar as tendas físicas: casos de éxito”.
A experiencia do cliente
O curso destacará a importancia de que a tenda física siga primando a experiencia do cliente e xestiónea con ferramentas tradicionais e dixitais. Tamén ofrecerá unha comparativa sobre “Que podemos aprender do segmento do luxo ou alta gama, aplicado ao noso comercio”. E tamén abordará experiencias colectivas de dinamización de áreas comerciais urbanas ou territoriais.
A matrícula do curso (24 horas en total) custa 48 euros e o alumnado recibe un Certificado de realización. O curso realízase desde a aula Universitaria da UNED/UNED en Tui, aberto a alumnado de calquera lugar por internet.
A ligazón do curso é: https:// extension. uned.es/actividade/ idactividad/24096
CONTIDO DO CURSO:
O FUTURO DAS TENDAS: Tendencias no mundo e en España. Cambios nos consumidores e nos modelos de comercio. O crecemento da compra dixital. Grandes liñas: omnicanalidad, sustentabilidade, dixitalización, personalización.
RETOS DO PEQUENO COMERCIO. Situación e perspectivas en España. Os puntos fortes da tenda local. Estratexia, propósito e foco. Accións para conquistar e fidelizar aos clientes. Experiencias de éxito multisector.
As DISTRIBUCIÓN OMNICANAL. Tendencias dos grandes retailers: cadeas de tendas nacionais e internacionais. As franquías: situación e futuro. Os grandes centros comerciais e as áreas urbanas. A xestión da experiencia de cliente.
VENDA DIXITAL, VENDA FÍSICA E TECNOLOXÍAS. O comercio en liña. A dixitalización das tendas físicas. Tomar e xestionar datos. Tecnoloxías en auxe, dentro e fóra da tenda: intelixencia artificial e automatización. Prezos dinámicos. Personalización.
As PERSOAS DO COMERCIO E A EXPERIENCIA DE CLIENTE. O papel do equipo humano na tenda, a atención persoal de cliente. Claves para o desenvolvemento das persoas vendedoras. Que podemos aprender do segmento do luxo ou alta gama, aplicado a outros segmentos.
MARKETING DO PEQUENO COMERCIO. Accións adaptables a cada territorio e tipo de cliente. As colaboracións e a publicidade. Eventos físicos e promoción dixital. Dinamización de áreas comerciais. Plan de Marketing do comercio local.