Home O Salnés Meis Achegas do BNG Meis ao Plan de Mobilidade

Achegas do BNG Meis ao Plan de Mobilidade

- Anuncio -

O portavoz do BNG de Meis reuniuse coa empresa MMasa para tratar o Plan de Mobilidade de Meis e aproveitamos para trasladarlle as achegas que consideramos fundamentais para a mobilidade no noso concello.

  1. Transporte Público (AUTOBUSES).

Non existe transporte interparroquial para o interior do Concello, a expensas de como quede a lei do bus escolar, que conecte as parroquias entre si e co casco urbano, problema que irá a maiores coa construción do futuro centro de saúde. Na conexión cos concellos veciños e de importancia polas súas institucións a veciñanza depende da parroquia onde viva, máis completa a conexión no mosteiro, noutras parroquias terían que ir pola mañá e regresar ás 19:00 horas (liñaXG814) de Pontevedra, na outra banda do concello (liñaXG830) conexión con Pontevedra e Vilagarcía e chegando o abandono da Armenteira cunha soa conexión en Cabeza de Boi. Dende o BNG propuxemos un bus interparroquial que conecten todas as parroquias entre si e co Mosteiro para aproveitar as conexións xa existentes.

  1. Carril bici- sendas peonís.

O único carril bici existente no Concello de Meis é o que sube á parroquia da Armenteira desde a rotonda da saída da autovía. Non é un carril pensado para a conectividade. Máis ben deportivo. O Concello carece de sendas peonís (agás as rutas polo monte pensadas para ocio, non para mobilidade). Dende o BNG propuxemos crear sendas peonís e carril bici que axuden á conectividade. Sendas seguras diferenciadas das estradas, que dean unha percepción diferente respecto á mobilidade.

  1. Taxi a demanda

O BNG propuxo un servizo de taxi baixo demanda. A proposta foi comunicada ao sector do taxi en Meis sendo ben recollida. A idea é que a veciñanza poda contratar o servizo previamente e que os vehículos sexan compartidos por varias persoas e, incluso, os taxis podan prestar servizos regulares, todos os días á mesma hora e con idénticos percorridos para facilitar o seu uso. Este sistema permitiría a implantación dun sistema de transporte baixo demanda nos puntos onde non poden chegar os autobuses, polas características das estradas ou por calquera outra razón. Nas reunións co sector tamén acordaremos as características dos vehículos como, por exemplo, que teñan unha serie de adaptacións mínimas en materia de accesibilidade ou que sexan vehículos de baixas emisións de CO2.

Relacionadas

A alcaldesa de Mos estuda co novo Conselleiro, José López, importantes proxectos culturais para...

0
Destacan entre eles a terceira fase da rehabilitación da antiga Reitoral de Petelos e a posta en valor do Castro de Torroso A alcaldesa de...

O concello de Bueu consegue o distintivo azul para o Estaleiros de Purro e...

0
• Este espazo, englobado na zona da Banda do Río, recibe por primeira vez o galardón polo que, segundo destaca o alcalde, “seguimos reforzando...

Alcaldes dos 5 concellos con cárceres reúnense en Madrid con representantes de institucións peninteciarias

0
Solicitan unha compensación económica pola prestación de servizos públicos municipais e polo custo reputacional e o impacto que supón na súa imaxe dispoñer deste...

Sinalización intelixente e contidos dixitais de enogastronomía, primeiros avances nos proxectos do PSTD do...

0
Alcaldesas, alcaldes, concelleiros e concelleiras fixeron un balance dos primeiros pasos que se están a dar para levar a cabo iniciativas relacionadas coa transición...

Abre a exposición “Brontë, Shakespeare y otros frikis: Clásicos que has leído sin saber...

0
Poder visitarse en Tui até o 8 de xuño Avanzando na programación de “Tui en Letras 2024” a Biblioteca Municipal de Tui acolle ata o...

A campaña de tarxetas regalo do Concello tivo un impacto na economía local de...

0
Depositáronse no Buzón da Oficina de Turismo algo máis de 3.000 tickets, o que supón un bo síntoma de que moitos marinenses escolleron os...

Publicacións Relacionadas