Home Deputacións Deputación Pontevedra "Orixe Rías Baixas" conquista nuevos misterios

“Orixe Rías Baixas” conquista nuevos misterios

- Anuncio -

A campaña turística da Deputación de Pontevedra, protagonista na Estación de Metro madrileña vestíndoa coas súas tradicións e o seu patrimonio inmaterial inigualable

Carmela Silva, que visitou a espectacular acción de marketing en Madrid, informou que en só un mes máis dun millón de persoas coñeceron a campaña

Viquingos de Catoira, veciñanza no Medievo da Arribada de Baiona, danzantes de Cobres ou Darbo, cabalos de Sabucedo, protagonistas da Coca en Redondela, zoqueiras, pandereteiras, artesás de coiro e liño, os Entroidos, a lamprea, o viño ou as paisaxes….. O vestíbulo de entrada da Estación de Metro de Nuevos Ministerios, unha das máis utilizadas de Madrid, situada en plena Castellana como principal zona comercial e financeira da capital e cun tránsito de máis de máis medio millón de persoas, énchese da cor e das emocións e tradicións únicas da provincia de Pontevedra.

A espectacular acción de promoción coa campaña “Orixe”, que foi visitada esta fin de semana pola presidenta provincial Carmela Silva, supón unha dominación completa das entradas da Estación madrileña e reforza un dos mercados que máis visitantes reporta a Rías Baixas. Paredes, barandillas, columnas, e alfombras de vinilo no chan da Estación visten desde fai un mes as potentes imaxes de “Orixe”, dando a coñecer as tradicións e o patrimonio inmaterial, protagonista este ano da promoción turística, que xurde como convite para achegarse e gozar das mil ocasións para celebrar a provincia de Pontevedra. Unha campaña emocional, baseada nas xentes da provincia, que conecta coa cultura, a identidade local, os oficios tradicionais, as festas e os rituais milenarios, pero tamén coa vangarda que reinterpreta dende a modernidade o noso legado.

Carmela Silva, acompañada da deputada de Turismo, Ana Laura Iglesias, percorreu as instalacións da Estación de Metro onde as potentes imaxes de “Orixe” vixían accesos e andenes. A presidenta provincial mostrou o seu orgullo porque “en só un mes, máis dun millón de persoas coñeceron xa a nosa campaña e o mercado madrileño nos interesa moito xa que é un dos nosos principais emisores”. “Amais, dixo, a campaña é unha beleza, porque mostra a ampla oferta da provincia e como o territorio marca a nosa personalidade e a nosa cultura, “un destino máxico no que vivir experiencias únicas todo o ano para desfrutar da nosa cultura, paisaxes, gastronomía e xente”.

Amais da acción promocional en Madrid, a campaña de comunicación do destino Pontevedra Provincia, que arrancou en xaneiro en Fitur, se está a desenvolver en medios on line e off line, e está destinada, sobre todo, ao público más interesado e descubrir as culturas locais de diferentes zonas do Estado. Internet é unha das apostas máis fortes da campaña con especial intensidade nas redes sociais e plataformas de compra programática, nas principais publicacións dixitais especializadas en turismo e outros soportes, que se desenvolverán durante todo o ano en varias ondas. Unha campaña on line que, segundo as estimacións, reportará á provincia en torno a 15 millóns de impresións, 75.000 clics nos anuncios e ata 3,5 millóns de visualizacións dos vídeos.

Relacionadas

A alcaldesa de Mos estuda co novo Conselleiro, José López, importantes proxectos culturais para...

0
Destacan entre eles a terceira fase da rehabilitación da antiga Reitoral de Petelos e a posta en valor do Castro de Torroso A alcaldesa de...

O concello de Bueu consegue o distintivo azul para o Estaleiros de Purro e...

0
• Este espazo, englobado na zona da Banda do Río, recibe por primeira vez o galardón polo que, segundo destaca o alcalde, “seguimos reforzando...

Alcaldes dos 5 concellos con cárceres reúnense en Madrid con representantes de institucións peninteciarias

0
Solicitan unha compensación económica pola prestación de servizos públicos municipais e polo custo reputacional e o impacto que supón na súa imaxe dispoñer deste...

Sinalización intelixente e contidos dixitais de enogastronomía, primeiros avances nos proxectos do PSTD do...

0
Alcaldesas, alcaldes, concelleiros e concelleiras fixeron un balance dos primeiros pasos que se están a dar para levar a cabo iniciativas relacionadas coa transición...

Abre a exposición “Brontë, Shakespeare y otros frikis: Clásicos que has leído sin saber...

0
Poder visitarse en Tui até o 8 de xuño Avanzando na programación de “Tui en Letras 2024” a Biblioteca Municipal de Tui acolle ata o...

A campaña de tarxetas regalo do Concello tivo un impacto na economía local de...

0
Depositáronse no Buzón da Oficina de Turismo algo máis de 3.000 tickets, o que supón un bo síntoma de que moitos marinenses escolleron os...

Publicacións Relacionadas