Home Pontevedra Baixo Miño Tomiño supera as 14.000 incidencias xestionadas a través da Liña Verde

Tomiño supera as 14.000 incidencias xestionadas a través da Liña Verde

- Anuncio -

A aplicación móbil permite á veciñanza das traslado de incidencias e ao Concello sistematizar os equipos de traballo para resolvelas

O persoal municipal resolveu xa o 94% destas incidencias, case a metade delas relacionadas co alumeado público

A aplicación móbil Liña Verde de Tomiño estrea o 2024 rachando todos os seus récords e éxitos. O Concello puxo en marcha esta iniciativa para ofrecer á veciñanza un método sinxelo e directo para transmitir posibles incidencias, unha canle dixital accesible dende calquera dispositivo móbil moi ben valorada por tomiñeses e tomiñesas e que xa acumula máis de 2.400 descargas e máis de 2.400 posibles usuarias e usuarios.

O resultado da grande acollida da aplicación son máis de 14.000 incidencias trasladadas a través da plataforma dende a súa posta en marcha hai catro anos, das que máis de 13.000, case o 94% de todas as recibidas, xa están resoltas. Un alto índice de éxito que reflicte o bo funcionamento da plataforma e que reside, como sinala a alcaldesa, Sandra González, “no traslado case directo de moitas das incidencias ao persoal municipal, unhas problemáticas que o operario ou operaria ten xeolocalizadas e que simplifica moito todo o proceso”. 

Só durante o último mes deuse solución a 428 incidencias presentadas a través da Liña Verde, un sistema que “nos permite dixitalizar, organizar e sistematizar unha gran cantidade de información e as tarefas dos equipos de traballo municipais, incrementando a eficiencia na resolución de calquera problema nas diferentes áreas”, como explica o concelleiro de Obras, Alexandre Pérez. O alumeado público segue a ser unha das principais demandas veciñais solucionadas a través da Liña Verde, con case o 43% das incidencias comunicadas e seguido xa de lonxe por cuestións relacionadas co lixo (8,87%), con fochancas (5,43%) ou coa vía pública (4%).

O Concello de Tomiño puxo en marcha esta plataforma de xestión de servizos no ano 2020 e dende entón demostrou que permite unha resposta municipal eficiente ás incidencias sinaladas pola veciñanza, que cada vez ano usa máis a aplicación. Deste xeito pasáronse das 2.290 incidencias recibidas ao longo do ano 2020 ás case 4.500 recollidas o pasado 2023.

A alcaldesa anima a toda a veciñanza a empregar este servizo que forma parte do proceso de dixitalización no que leva traballando o Concello dende hai moitos anos, que fomenta a participación cidadá e que permite manter activa unha liña directa de comunicación co persoal municipal, que recibe as incidencias nas súas táblets e que son supervisadas polos concelleiros e concelleiras responsables de cada área.

A aplicación é totalmente gratuíta e para empregala soamente hai que descargala baixo o nome ‘Linea Verde’ dende Google Play ou APP Store. Seleccionando o municipio de Tomiño xa se pode comunicar calquera problema detectado premendo o botón de ‘Nova incidencia’, escollendo a tipoloxía e achegando unha fotografía e unha sinxela explicación do acontecido. Cada usuario ou usuaria recibirá unha notificación no seu teléfono móbil comentando o progreso da incidencia presentada.

Relacionadas

Rafa Domínguez enxalza o papel pioneiro de Balbino de las Fuentes durante a presentación...

0
O vicepresidente da Deputación de Pontevedra, Rafa Domínguez, acaba de participar no Museo de Pontevedra na presentación do libro “Fuentes Mora. La radio en...

III Encontro de Igualdade da provincia de Pontevedra

0
Os Comandos Cova de Cova Terreña e Rochas Violetas do IES Primeiro de Marzo uníronse nesta xornada moderada por Chus Oliveira, recoñecida figura en...

Smart Mobility Marín: unha aplicación para consultar en tempo real a ocupación dos aparcadoiros...

0
A App pode descargarse nos móbiles e é un dos piares do proxecto Smart Citie, que se financiou a través de Marín Dusi, e...

O Concello inicia unha campaña que busca potenciar o dinamismo do comercio local no...

0
O Concello inicia unha campaña que busca potenciar o dinamismo do comercio local no marco da celebración do Día da Nai. Para iso, puxo...

O Concello de Marín celebra o Día das Letras Galegas con actividades durante todo...

0
Marín quere aproveitar o Día das Letras Galegas, celebrándoo ao longo do mes coa programación de distintas actividades.  O Concello de Marín programou unha axenda...

Unanimidade na Deputación para esixir ao Goberno central a busca de solucións para a...

0
O pleno aproba prorrogar o servizo de limpeza dos centros provinciais, a poxa para as 14 parcelas libres do polígono de Barro, confirmar a...

Publicacións Relacionadas